FotoVisie 2015

Is het  vakblad specifiek voor de fotohandel, het minilab en de professionele fotograaf. De lezerskern bestaat uit zelfstandige detaillisten, franchiseketens, retailorganisaties, importeurs, groothandelaren, fabrikanten en toeleveranciers in Nederland en een deel van de fotohandel en minilabs in België. FotoVISIE houdt de branche op de hoogte van nieuws, achtergronden en marktontwikkelingen. Het redactionele concept is afgestemd op de actuele vraag en behoefte van de lezer.

FotoVISIE bereikt alle niveau’s: inkopers, verkopers en algemene leidinggevenden met beslissingsbevoegdheid. Zowel in éénmans- en franchisezaken als in hoofdkantoren van de toeleveranciers.

FotoVISIE verschijnt  6 keer per jaar en heeft een gegarandeerde gemiddelde drukoplage van 3.000 exemplaren. Diverse specials geven actuele informatie over ontwikkelingen in de fotobranche, en praktische overzichten maken inzicht mogelijk in complexe  productgroepen zoals bijvoorbeeld fotokiosken.

Bladpijlers:

– Product, fabrikanten- en leveranciersnieuws en actualiteiten
– Achtergrondinterviews met mensen uit de praktijk
– Detaillistenpanel voor de stem van de werkvloer
– Algemene branche-informatie

Kenmerken:

– Functioneel magazine voor fotoretailer, grossier en industrie
– Schrijft voor fotobranche, zowel over actualiteiten als achtergronden
– Doelgroep fotobranche duidelijk in kaart
– Nieuwsgierig en op de hoogte
– Nadruk op omzetverhogende informatie

FotoVISIE is lid van de Technical image Press Association (TIPA). TIPA is een toonaangevende organisatie van 27 fotobladen uit 11 Europese landen, met rond de 8 miljoen lezers per maand.

Naast Fotovisie heeft Blauw Media ook de volgende vakbladen:

Vrouwenmode www.vakbladvrouwenmode.nl

Mannenmode www.vakbladmannenmode.nl

Kindermode www.vakbladkindermode.nl

TRED www.vakbladtred.nl

Trend Boutique www.vakbladtrendboutique.nl

MAGAZINE
Fotovisie 6 is verschenen!
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

Not readable? Change text.